Ipari elektronika javítás, tartalékalkatrész beszerzés
2007 óta képviseljük Magyarországon a cseh székhelyű ServisControl s.r.o szervizközpontot, akivel együttműködve a következő területeken tudunk Önnek segíteni
- PLC-k, szervohajtások, frekvenciaváltók javítása
- Szervomotorok javítása, felújítása
- Operátor panelek javítása, törött előlap és háttérvilágítás cseréje
- Nehezen beszerezhető pótalkatrészek biztosítása
- Az eredeti gyártó által már nem biztosított eszközök beszerzése
- A javításokra elektronikai eszközök esetén 12 hó, szervomotorok esetén 6 hó jótállást biztosítunk!
Javításra, pótalkatrész beszérzésére
Kérje ajánlatunkat!
Ügyfeleink gyakori kérdései
Kinek a termékeit tudják javítani?
Lentebb megtalálja azon cégek listáját, amelyek termékeit rendszeresen javítjuk, de ezeken kívül volt már példa teljesen ismeretlen, egyedi elektronika javítására is. Ha a hibás eszköz gyártóját nem találja az alábbi listában, akkor is keressen bennünket, mert nagy eséllyel tudunk megoldást találni
Hogyan történik az ajánlatadás?
Javítási árat hibafelmérés után tudunk adni. Ennek menete a következő:
A hibafelméréshez és ajánlatadáshoz el kell juttatni hozzánk az eszközt, azt mi kiküldjük cseh partnerünknek. Ez általában 1-2 hetet vesz igénybe onnét számítva, hogy kiérkezett Csehországba az eszköz. Amint elfogadta az ajánlatot, akkor indul a javítás, amihez 6-12 hó jótállás biztosítunk. Ha esetleg mégsem kéri a javítást, akkor az eszközt visszakérheti, de ha a kiajánlott ár kevesebb, mint az új ár 60%-a, akkor (és csak akkor!) van 150 EUR bevizsgálási díj, egyébként a visszaküldés (is) ingyenes, így tehát az ajánlatkérés gyakorlatilag kockázatmentes Önöknek. Ha nagyon sürgős a javítás, mert pl. nincs tartalék, akkor Önök közvetlenül is kiküldhetik az eszközt az általunk megadott címre. Ezen felül 20 kg-nál nehezebb áru esetén arra is van lehetőség, hogy a futár közvetlenül Önöknél vegye fel a javítandó berendezést.
A hibafelméréshez és ajánlatadáshoz el kell juttatni hozzánk az eszközt, azt mi kiküldjük cseh partnerünknek. Ez általában 1-2 hetet vesz igénybe onnét számítva, hogy kiérkezett Csehországba az eszköz. Amint elfogadta az ajánlatot, akkor indul a javítás, amihez 6-12 hó jótállás biztosítunk. Ha esetleg mégsem kéri a javítást, akkor az eszközt visszakérheti, de ha a kiajánlott ár kevesebb, mint az új ár 60%-a, akkor (és csak akkor!) van 150 EUR bevizsgálási díj, egyébként a visszaküldés (is) ingyenes, így tehát az ajánlatkérés gyakorlatilag kockázatmentes Önöknek. Ha nagyon sürgős a javítás, mert pl. nincs tartalék, akkor Önök közvetlenül is kiküldhetik az eszközt az általunk megadott címre. Ezen felül 20 kg-nál nehezebb áru esetén arra is van lehetőség, hogy a futár közvetlenül Önöknél vegye fel a javítandó berendezést.
Milyen referenciákkal rendelkeznek?
Az eszköz szemmel láthatólag nem javítható, ilyenkor mit lehet tenni?
Ebben az esetben is tudunk segíteni, szükségünk van egy fotóra az eszköz adattáblájáról, így nagy eséllyel tudunk szállítani cseredarabot. A fotóra azért van szükség, mert sokszor azonos típuson belül a verziószámok is fontosak a gördülékeny cseréhez.
Az eszköz nem javítható és cseredarabot sem tudtak felajánlani, hogyan tovább?
Ekkor sincs minden veszve: Ipari automatizálási tevékenységünk keretében át tudjuk tervezni és építeni a berendezést, hogy az már korszerű eszközökkel működjön, ahol a pótalkatrész beszerzés évekig nem fog gondot okozni.
Miért érdemes javítani, miért nem váltjuk ki a hibás eszközt?
A javítás gyorsabb és sokkal olcsóbb, mint átépíteni a berendezés teljes vezérlését, ezt csak akkor érdemes bevállalni, ha az egység már nem javítható és nem is beszerezhető. Erre is tudunk vállalkozni, ipari automatizálási tevékenységünk keretében
Hogyan lehet gyorsítani a folyamaton?
- Ügyfeleink gyakran választják azt a megoldást, hogy kérnek tőlünk egy tartalék eszközt, ezt viszonylag gyorsan be tudjuk szerezni, a hibás darabot pedig megjavíttatják, így lesz egy tartalék a raktárukban, amivel már biztonságban tudják a gyártási folyamatot fenntartani
- Néhány gyártó esetén létezik ún. „Cserés Javítás”, ami az eszköz cseréjét jelenti új vagy felújított egységre (a raktári rendelkezésre állástól függően). A hibás darabot 15 napon belül kell eljuttatni hozzánk. Ehhez a megoldáshoz is szükségünk van egy fotóra az adattábláról a pontos azonosítás végett.
- Ha nagyon sürgős a javítás, mert pl. nincs tartalék, akkor Önök közvetlenül is kiküldhetik az eszközt. Ezen felül 20 kg-nál nehezebb áru esetén arra is van lehetőség, hogy a futár közvetlenül Önöknél vegye fel a javítandó berendezést.
Milyen garanciát vállalnak?
Általában a javított elektronikai eszközökre 12 hó, szervomotorok esetén 6 hó jótállást biztosítunk.
Milyen javításokat tudnak elvégezni?
- Kizárólag IPARI eszközöket tudunk javítani, ehhez vannak meg a szükséges szerszámok, teszterek, műszerek, stb., lakossági eszközöket sajnos nem tudunk vállalni (pl. vérnyomásmérő, kazánvezérlő, kondigép elektronika, stb.)
- Ipari eszközök esetén sem tudjuk vállalni a kb. 300 EUR (100e Ft) alatti beszerzési árú termékeket, a felmerülő fix költségek (szállítás, hibafelmérés), miatt nem gazdaságos sem Önnek, sem nekünk. Csak akkor éri meg ezeket javítani, ha már újat nem lehet beszerezni és a kiváltása sokkal többe kerülne.
Nem talált választ a kérdésére?
Keressen minket elérhetőségeink valamelyikén!
Ipari elektronika javítás, tartalékalkatrész beszerzés
2007 óta képviseljük Magyarországon a cseh székhelyű ServisControl s.r.o szervizközpontot, akivel együttműködve a következő területeken tudunk Önnek segíteni
- PLC-k, szervohajtások, frekvenciaváltók javítása
- Szervomotorok javítása, felújítása
- Operátor panelek javítása, törött előlap és háttérvilágítás cseréje
- Nehezen beszerezhető pótalkatrészek biztosítása
- Az eredeti gyártó által már nem biztosított eszközök beszerzése
- A javításokra elektronikai eszközök esetén 12 hó, szervomotorok esetén 6 hó jótállást biztosítunk!
Javításra, pótalkatrész beszérzésére
Kérje ajánlatunkat!
Ügyfeleink gyakori kérdései
Kinek a termékeit tudják javítani?
Lentebb megtalálja azon cégek listáját, amelyek termékeit rendszeresen javítjuk, de ezeken kívül volt már példa teljesen ismeretlen, egyedi elektronika javítására is. Ha a hibás eszköz gyártóját nem találja az alábbi listában, akkor is keressen bennünket, mert nagy eséllyel tudunk megoldást találni
Hogyan történik az ajánlatadás?
Javítási árat hibafelmérés után tudunk adni. Ennek menete a következő:
A hibafelméréshez és ajánlatadáshoz el kell juttatni hozzánk az eszközt, azt mi kiküldjük cseh partnerünknek. Ez általában 1-2 hetet vesz igénybe onnét számítva, hogy kiérkezett Csehországba az eszköz. Amint elfogadta az ajánlatot, akkor indul a javítás, amihez 6-12 hó jótállás biztosítunk. Ha esetleg mégsem kéri a javítást, akkor az eszközt visszakérheti, de ha a kiajánlott ár kevesebb, mint az új ár 60%-a, akkor (és csak akkor!) van 150 EUR bevizsgálási díj, egyébként a visszaküldés (is) ingyenes, így tehát az ajánlatkérés gyakorlatilag kockázatmentes Önöknek. Ha nagyon sürgős a javítás, mert pl. nincs tartalék, akkor Önök közvetlenül is kiküldhetik az eszközt az általunk megadott címre. Ezen felül 20 kg-nál nehezebb áru esetén arra is van lehetőség, hogy a futár közvetlenül Önöknél vegye fel a javítandó berendezést.
A hibafelméréshez és ajánlatadáshoz el kell juttatni hozzánk az eszközt, azt mi kiküldjük cseh partnerünknek. Ez általában 1-2 hetet vesz igénybe onnét számítva, hogy kiérkezett Csehországba az eszköz. Amint elfogadta az ajánlatot, akkor indul a javítás, amihez 6-12 hó jótállás biztosítunk. Ha esetleg mégsem kéri a javítást, akkor az eszközt visszakérheti, de ha a kiajánlott ár kevesebb, mint az új ár 60%-a, akkor (és csak akkor!) van 150 EUR bevizsgálási díj, egyébként a visszaküldés (is) ingyenes, így tehát az ajánlatkérés gyakorlatilag kockázatmentes Önöknek. Ha nagyon sürgős a javítás, mert pl. nincs tartalék, akkor Önök közvetlenül is kiküldhetik az eszközt az általunk megadott címre. Ezen felül 20 kg-nál nehezebb áru esetén arra is van lehetőség, hogy a futár közvetlenül Önöknél vegye fel a javítandó berendezést.
Milyen referenciákkal rendelkeznek?
Az eszköz szemmel láthatólag nem javítható, ilyenkor mit lehet tenni?
Ebben az esetben is tudunk segíteni, szükségünk van egy fotóra az eszköz adattáblájáról, így nagy eséllyel tudunk szállítani cseredarabot. A fotóra azért van szükség, mert sokszor azonos típuson belül a verziószámok is fontosak a gördülékeny cseréhez.
Az eszköz nem javítható és cseredarabot sem tudtak felajánlani, hogyan tovább?
Ekkor sincs minden veszve: Ipari automatizálási tevékenységünk keretében át tudjuk tervezni és építeni a berendezést, hogy az már korszerű eszközökkel működjön, ahol a pótalkatrész beszerzés évekig nem fog gondot okozni.
Miért érdemes javítani, miért nem váltjuk ki a hibás eszközt?
A javítás gyorsabb és sokkal olcsóbb, mint átépíteni a berendezés teljes vezérlését, ezt csak akkor érdemes bevállalni, ha az egység már nem javítható és nem is beszerezhető. Erre is tudunk vállalkozni, ipari automatizálási tevékenységünk keretében
Hogyan lehet gyorsítani a folyamaton?
- Ügyfeleink gyakran választják azt a megoldást, hogy kérnek tőlünk egy tartalék eszközt, ezt viszonylag gyorsan be tudjuk szerezni, a hibás darabot pedig megjavíttatják, így lesz egy tartalék a raktárukban, amivel már biztonságban tudják a gyártási folyamatot fenntartani
- Néhány gyártó esetén létezik ún. „Cserés Javítás”, ami az eszköz cseréjét jelenti új vagy felújított egységre (a raktári rendelkezésre állástól függően). A hibás darabot 15 napon belül kell eljuttatni hozzánk. Ehhez a megoldáshoz is szükségünk van egy fotóra az adattábláról a pontos azonosítás végett.
- Ha nagyon sürgős a javítás, mert pl. nincs tartalék, akkor Önök közvetlenül is kiküldhetik az eszközt. Ezen felül 20 kg-nál nehezebb áru esetén arra is van lehetőség, hogy a futár közvetlenül Önöknél vegye fel a javítandó berendezést.
Milyen garanciát vállalnak?
Általában a javított elektronikai eszközökre 12 hó, szervomotorok esetén 6 hó jótállást biztosítunk.
Milyen javításokat tudnak elvégezni?
- Kizárólag IPARI eszközöket tudunk javítani, ehhez vannak meg a szükséges szerszámok, teszterek, műszerek, stb., lakossági eszközöket sajnos nem tudunk vállalni (pl. vérnyomásmérő, kazánvezérlő, kondigép elektronika, stb.)
- Ipari eszközök esetén sem tudjuk vállalni a kb. 300 EUR (100e Ft) alatti beszerzési árú termékeket, a felmerülő fix költségek (szállítás, hibafelmérés), miatt nem gazdaságos sem Önnek, sem nekünk. Csak akkor éri meg ezeket javítani, ha már újat nem lehet beszerezni és a kiváltása sokkal többe kerülne.